31 mai 2008

the catcher in the rye


We are all strangers in za big city.Aglomeratie ,mereu ,in metrou,in magazine,in jurul meu si mai ales in drum spre facultate,la Romana.SI totusi sunt plina de gratitude k nu sunt in China.Ma gandesc cum suntem obligati sa ne lipim unul de celalalt,sa ne impingem,ca intr-o piesa de teatru modern.Miscarile noastre au efect in lant,robo-papusi,"take my breath away",fara semnificatii metaforice.Interactionam astfel,la un nivel subliminal,pur fizic,poate karmic, cu oameni pe care nu o sa-i mai vedem aproape sigur niciodata..all strangers,cu vietile si visele lor ascunse.
Versurile lui Sorin G.("Musuroi de furnici"),redau asta:
"Tot bulevardul gri e plin
De oameni ce se lovesc lin
Nu ma gandesc,ci doar astept
Semnul subtil sa ma opresc.

Un cersetor plange-n zadar
Toti il ignora,n-are har
Acum si eu il ocolesc,
Imi e rusine sa opresc.

Inaintez plin de regret
Prin al lumii cerc defect
Ce se-nvarte-n jurul meu
Pe un cer negru si greu.

Si deodata ochii albastri
Mi-au zambit precum doi astrii,
Ea a trecut pe langa mine
Ah...S-a dus...Nu mai revine.

Nimanui nu-i pasa ieri,
De blestemul unei veri
Si de moartea unei clipe,
Doar straini de nicaieri.

Am fost,suntem si vom fi
Mii de straini prinsi in cutii,
Doar musuroaie de furnici
Bine-mbracati si dichisiti."

Privirea este poarta transmiterii energiei.("ochii sunt oglinda sufletului")Cu cat esti mai vesel ,mai increzator,ai o lumina mai puternica ,nu ai "lacune",deci un scut mai bun.Si atunci cand noi suntem carti de joc intr-un pachet,constransi sa ne apropriem unul de celalalt ,de ce nu am crede ca se transmit si energiile noastre ?

3 comentarii:

S03IN-T3AIAN spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
S03IN-T3AIAN spunea...

Apreciez ca ai folosit citatul:P,spre deosebire de data trecuta:))...in alta ordine de idei...frumoase randurile

Ame spunea...

maestrule :))