4 iunie 2008

cirese amare


Ati mancat vreodata cirese chiar daca stiati ca au viermi in ele ?
Cum simtiti culorile explodand in voi,in sclipiri,pierderi .. levitatii ?
Cat de sus va poate duce ceea ce simtiti:pana la norul in forma de inghetata,pana la stratosfera,ionosfera,exosfera,pana la Soare,pana la ultima stea din constiinta celesta..si niciodata pana la voi?si cu cat ar fi mai sus ,daca s-ar lovi de un musuroi de iluzii,nu s-ar imprastia ele toate,voi nu ati cadea?
V-ati intoarce in locul in care v-ati simtit cel mai liber,pentru a ramane captiv acelui moment?
Eu m-as intoarce la tara ,sa alerg pe campul cu coada-soricelului si scaieti care se iau pe picior,cu prietenii mei,razand si impiedicandu-ma mereu,sa alerg nu pentru a fugi de griji ca acuma ,ci pentru a simti vantul izbindu-mi fata,o placere simpla si atat.Sa ma ridic ca atunci dupa fiecare cazatura repede,pentru a continua cursa fericirii.
Cum va imaginati ca se simte fizic lutul in mana unui olar ?
Marea e ingradita de mal din toate partile,de ce o simtim fara capat cand privim soarele iesind din ea?
Care este certitudinea din viata voastra ?

4 comentarii:

S03IN-T3AIAN spunea...

Superb articolul...un sincer bravo
"Eu m-as intoarce la tara ,sa alerg pe campul cu coada-soricelului si scaieti care se iau pe picior,cu prietenii mei,razand si impiedicandu-ma mereu,sa alerg nu pentru a fugi de griji ca acuma ,ci pentru a simti vantul izbindu-mi fata,o placere simpla si atat."=>SUPERB:P

justDan spunea...

da, am mancat, din cele de mai, carnoase. la propriu si la figurat... cu kilogramele.. si erau cu atat mai dulci cu cat erau "imprumutate" de la vecini... iar mai apoi, strugurii si bostanii... capsuni si tot asa... gradinile si campurile satului erau mai mult decat abundente...
eu as juca un fotbal in curtea gradinitei sau in poiana la Marin minca'.... as juca pitita descult pana cand nu as mai simti pietrele... as bea apa rece de la cismea' si as intra la peste cu mana, chit ca as mirosi 2 zile a balta dupa aceea, as calari fara sa prin viile vecinilor, as sta pe spate in mijlocul campului pazind bostanii si incercand sa-mi aleg o mica stea, numai pt mine....
cate amintiri....ms frumos!
Singura certitudine a mea e ca nu am nici o certitudine...

Ame spunea...

va multumesc baieti.singurii mei 'fani'.putini,da buni.

Secretara spunea...

Eu nu m-as intoarce la tara. :P