26 mai 2008

continuare ..(prima iubire,ultima amintire)

-as vrea sa fiu cartea pe care o citesti in fiecare seara,sa imi ghicesti sensurile rasfoindu-mi paginile,si sa adormi cu mine pe pieptul tau
-as vrea sa iti intorc cuvintele,sa le amestec in lutul inimii mele,sa nu le mai inteleaga nimeni in afara de mine,sa imi fac un colier din ele ,si sa il port numai in stralucirea noptii ,cand goala ma vezi doar tu.
-as vrea sa te leg la ochi si sa ma ascund de tine;sa ma ghicesti dupa urma-mi de parfum,pe o strada parisiana,venetiana,marocana....
-as vrea ca umbrele noastre sa se sarute odata la lumina unui felinar,pe o strada absconsa
-vreau inapoi sarutul ala infricosat din ploaie,d c mi-a fost asa de teama ?
-vreau sa-mi atarn palma in palma ta,sa mi-o masor si sa unesc liniile destinelor noastre,sau sa le mazgalesc pe o foaie si sa o arunc in mare,intr-o sticla de iaurt
-vreau sa ma pictezi privind spre fereastra,intr-o dimineatza
-vreau sa te gasesc in desert ,unde te-am pierdut candva,privind orizontul de credinte rosii..

2 comentarii:

S03IN-T3AIAN spunea...

-vreau sa ma uiti dar eu sa stiu totul despre tine
-vreau sa visez si atunci cnad ma trezesc tu sa fii realitatea mea
-vreau sa zbor si tu sa fii aerul ce ma inconjoara

Ame spunea...

de data asta ai adaugat si nu m-ai corectat :D...dc ar fi stiut doamna Costache ce se ascunde in banca de la fereastra ..te lua acasa :));))