24 mai 2008

ceasul ticaie

Sunt oare destul de grea ca daca ma asez pe minutarul ceasului meu ,sa pot sa il opresc? As incerca dar viata mea nu e in echilibru ..si as pica dupa el in abisul minutelor fara sfarsit,si cine s-ar incumeta sa vina dupa mine ?

Mananc o inghetata.Nu mi-e mila de copilul dintr-un satuc african ,parfumat in fumuri si culori de Dumnezeu,care nu a gustat niciodata o inghetata.Mi-e mila de cel care ma priveste acuma savurand-o.Imi urmareste fiecare miscare cu atentia unui ceasornicar.Este sarac.Oricat de multa inghetata va manca peste ani,nu se va satura niciodata .

acu cv timp ,eu si cea mai buna prietena a mea ,ne petreceam timpul din cursul orelor intinse pe cimentul rece din curtea liceului Sincai,privind apatic spre un cer roz-gri si intrebandu-ne cum am putea "sa daramam barierele si sa construim puntile de legatura intre oameni ?".ne implicaseram deja in probleme de discriminare,participaseram la diverse sesiuni cu tema de dezbatere "diferiti ,dar la fel",primiseram premii de excelenta ,inmanate de maini acoperite de camasi albe ,apretate,chiar ni se publicasera cateva impresii intr-o carte despre holocaust..si totusi era ..nimic.Pentru ca daca noi calculam problemele existentiale generale ca medie aritmetica,ele se piteau ticaloase sub un radical si deveneau geometrice,adica mult mai mari.Si noi deveneam invers proportional,mult mai mici in incercarea de a le cuprinde...

-"Singura conditie pentru ca raul sa biruie este ca oamenii buni sa nu faca nimica."

Am daramat o bariera printr-o alegere in plan personal,facuta acum mai bine de un an,despre care nu vreau sa vorbesc.Este totusi nostim sa vad oameni pe strada si in metrou,privind usor mirati si ramanand pe ganduri.Am mai invins un demon,cel al aparentei.

Oana.Mi-e dor nu de tine,ci de ceea ce sunt cand sunt cu tine.As face absolut orice pentru tine.Astept sa ma suni peste 20 de ani ,si sa radem si sa ne certam la fel.Am vazut inregistrarea de la bal ,ai fost (..),ai cantat->ai transmis->am plans.


o panza de paianjeni e atat de fina ,dar te poate prinde in plasa ei,daca esti gandacel ,musculita..etc.daca esti om o poti frange cu un deget.asa se distruge o munca laborioasa.si totusi moartea da valoare vietii.ce ai alege sa fii: panza de paianjen,omul sau gandacelul ?


Cred k am mai scris asta pe blog undeva,despre filmul acela ,cu baiatul care a incercat sa schimbe lumea facand trei fapte bune unor oameni ,care la randul lor trebuiau ,in balanta ,sa faca alte 3 fapte bune unor necunoscuti ,principiul"da-o mai departe!",care mi se pare genial si mai ales,realizabil.3*3*3*3...3 la puterea ..inseamna PUTERE.

Am face dragoste cu Universul ,am sterge pana si virgula care ne separa numele.Am atinge stelele ,calatorind prin noi ,catre noi.

Un comentariu:

S03IN-T3AIAN spunea...

Ultimele 2 randuri foarte dragutze:P