5 februarie 2010

inimi de elefanti


O dimineata la fel ca celelalte ,doar ca ma simt mai grea.
Mi s-a agatat un taler de inima si o tot misca din locul ei.Rivalizeaza cu ceasul din perete in bataile ei,pe care aproape le confund in tacere,sau cand astept ceva.

M-am ascuns ca o enclava in inima ta si nu mai am nici oportunitatea de eliberare pe care a avut-o Iona in burta chitului in final,pentru ca am si mainile inlantuite de gatul tau.

Ma intrebam inainte sa te cunosc care e solul in care poti planta trandafiri daca nu ai incredere si daca mama unui elefant are cea mai mare inima din lume?

Acum am inima printre trandafiri.

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

frumos spus 8->

al3csandra spunea...

cu timpul invatam ca saruturile nu sunt contracte si cadourile nu sunt promisiuni. cu timpul omul invata sa perceapa diferenta subtila intre a sustine o mana si a inlantui un suflet, si invata ca dragostea nu inseamna siguranta, inseamna nebunie, dragostea nu e un cer senin, e o furtuna... cu timpul