1 iunie 2009

echilibrul din viata noastra


Mi-a placut tema,pentru ca e ceva care ne atinge in fiecare zi si la care nu ne gandim prea des.Pilonii nostri de sustinere,cei care ne fac sa zambim ,chiar si amar ,cand soarele pare plecat pe alta strada.Lucrurile care-mi redau echilibrul..ar fi casa mea,in primul rand.Nu ne grabim in fiecare zi de la serviciu sa ajungem acasa?Sa aruncam geanta,sa ne schimbam in haine moi,sa ne deschidem frigiderul sau televizorul,poate calculatorul,sa revenim ca apa in matca,unde e liniste si nu stres.Sa putem sa aruncam cel putin o haina a rolurilor pe care le avem in societate si sa putem fi deci ,mai aproape de noi,pentru ca in cei dragi care ne intampina sau pe care ii intampinam cand ajung acasa,ne oglindim cel mai bine ,si parca mai frumos.
Si am ajuns asa la acele persoane care ne aduc echilibrul in pasii vietii.Pentru ca m-a crescut de cand aveam trei ani si poate ma cunoaste mai bine,ea e bunica mea.Care stie sa imi zica de deochi cand sunt tulburata,care ma mustra la fel ca atunci cand eram mica,care imi lasa biletele de hartie in care imi spune ca mancarea e pe biroul meu,chiar daca probabil as fi gasit-o si eu.Care ma conduce in fiecare zi cand plec de acasa.
Si ar mai fi prietena mea Pis,care iubeste pisicile si fotografiile si pe bunicul ei.Si care plange cand plang eu.
Poate ca cine se aseamana se aduna totusi.Chiar daca mie imi plac cainii.
De celelalte 2 iubite ale mele nu am scris pentru ca ne stim sentimentele reciproce.Cum uitam sa respiram cand vorbim pentru ca avem atatea sa ne spunem.
Si pentru ca trei e mai dragut,eu am doar trei prietene.

2 comentarii:

copilul marii spunea...

echilibrul vine din interior, din lucrurile marunte ce ne fac sa zambim, din faptul ca vedem soarele rasarind in fiecare zi, din faptul ca auzim vuietul vantului, din faptul ca auzim zgomotul metroului, din faptul ca stii ca in orice moment din zi si din noapte ai pe cineva acolo in umbra care te asteapta si care se gandeste la tine.
just wonderful:)
keep on writing
hai ca fug la PR, la materia PR, nu te gandi la altele:)) trebuia sa o spun si pe asta, pentru a clarifica situatia

Ame spunea...

apropo de metrou ..e unul din momentele mele...cand vine metroul,am o senzatie ...ca sunt in viata,ca exista o putere in toate lucrurile,ca secundele trec cu viteza,ca eu pot opri acea putere,pentru ca sunt mai puternica decat ea.E minunat!