22 aprilie 2008

sos

Am o mare problema ..afara ploua si planul meu de a ma duce la piata se duce pe apa sambetii..Nevoia mea urgenta :mere ..!! mai am doar jumatate de cos!!Va intrebati ce am cu merele ,well "one word": "Alexandra".Pt necunoscatori alexandra e colega mea(ubita) ,zisa si voodoo intr-un cerc restrans pentru capacitatile sale pananormale,vorbitii alexandrei despre fantome,spirite,ii plac subiectele de gen,daca intre timp lesina sa nu credeti ,se preface;)cunoscuta si pentru ca ingurgiteaza cantitati industriale de mere..din pura placeree..Si maine ma viziteaza si ma simt descoperita :|.In fine,fiind un pic serioasa ,o iubesc pe alexandra nu doar pentru ca imi face de multe ori tema la info ,si nu doar la ..ci pentru langa ea pot fi eu insami si asta e un mare lucru.

Un comentariu:

justDan spunea...

credeam k un kil de mere si unu de struguri o sa-i ajunga 4 ore... m-am inselat.. amrnic... nici macar semintele nu au ramas... asa ca empatizez cu tine la gandul ca mai ai decat jumatate de cos de mere si vei primi vizita alexandrei...