19 aprilie 2008

La multi ani,Dallassandra !


trebuia sa o scriu si aici ...dalica ...m-am emotionat si o sa fiu patetica dar trebuie sa-ti zic ca mi-e dor sa ne batem pt un buton la lift(suprematia celei care apasa prima ),sa tragem amandoua de o caciula pana o rupem si vin vecinii furiosi ca facem scandal la Covasna,mi-e dor sa mancam un borcan de "magiun" facut de mami Eli doar asa in ciuda care mananca mai mult,mi-e dor sa ne certam,sa ne punem rochitele de "printese" si sa iesim pe strada ta,mi-e dor sa te sperii ..sa te fac sa crezi in fantome si monstrii,vampiri si ingeri..imi amintesc si acum privirea ta ..ochii tai albastri :X,mi-e dor de jocurile noastre de carti ,de mingi ..sa te vad colorand mai frumos decat mine.te iubesc... si sper sa te distrezi de acum incolo la 18 la puterea 18 mai tare .

2 comentarii:

Anonim spunea...

e frumos sa ai prieteni asha de apropiatzi !Iti spun pt ca unii au uitat poate intamplarile pe care le-ati petrecut ,atunci poate nu aveau importantza, dar aqm cand nu mai le mai petrecetzi va e dor de ele! e foarte frumos ce ai scris despre prietena ta:*

Ame spunea...

e vara mea dar inainte de toate ai dreptate ,e prietena mea,MS luisa:)