29 martie 2008

ImI PLac:

-dansul cu sabia
-Mircea Eliade
-marea pe furtuna
-"Duomo " din Milano
-pozele alb-negru
-Maica Tereza
-cum sclipeste praful in razele Soarelui
-Orientul
-uratul
-rochiile q spatele gol
-povestile cu pirati
-Meteora
-cei care iubesc o singura data in viata
-ametistul
-salciile din cimitire
-lavanda,moscul ,scortisoara
-alunele
-luna pliiinna
-locul unde s-a nascut bunica mea
-dantela alba
-coca de cozonac
-jocul de umbre
-Morticia
-India
-day dreaming
-night whispers
-teatrele
-tusul negru
-Turnul din Pisa
-amr diab
-fetele in forma de inima
-umorul negru
-inelele q pietre mari
-sa filozofez
-80's
-"Carmen"
-curtezanele
-Eduardo Palomo
-dirty dancing
-catifeaua rosie
-muzica clasica
-misterele
-caii
-poienitele
-rastunarile de situatie
-poker-ul(mai nou :P)
-tango-ul
-sa umblu desculta
-gentile lacuite
-desertul
-vinul :D
-ploile primavara
-vederile
-caricaturile
-zarurile
-biblia
-Evul Mediu
-focul de tabara
-sa dorm in bratele cuiva
-sa se joace cineva in parul meu
-salatele
-cartile de joc
-ciocolata amaruie
-Nichita Stanescu
-stelele

...................................................................................

2 comentarii:

Anonim spunea...

mie imi plac povestile...cu tine...despre tine...frumoase...au fost demult...nu am uitat totusi

Anonim spunea...

cine esti ..?